vineri, 27 ianuarie 2012

Felicitări ! (1)

blog nou ~ Felicitări (sursa)
~
Bună Ziua !
Ne-am mai pricopsit cu o Floare ! O recomand prietenilor mei din Virtual.

~
Comentariul meu:
Bună Ziua ! Vă doresc un AN NOU Minunat !
~
Gata, am trecut Pragul ! Vă mulţumesc pentru ocazie !
Am citit doar două articole (Toate blogurile...eu, blog... tu, blog...noi, blog..., Adio, domnule Emil Hossu...) care m-au convins.
Vă sfătuiesc să continuaţi ! În acest sens vă mai dau nişte adrese:
Diacritice (alege varianta cu sedilă !!), Blog recomandat de DoarATAT şi dacă poţi şi vrei, înscrie-te în ZeList şi BlogRank !
Felicitări ! Felicitări elly weiss!
~
Cornelius, :)
PS: Pentru o vreme, începătorilor, bloggerajul este "arta lui copy/paste". Te rog să ai răbdare să descoperi singură ... fineţurile.
Nu înceta să gândeşti frumos ! Dumnezeu merită acest "sacrificiu" din partea noastră.
Cât despre "mottoul" de sub Titlul Blogului, îl poţi schimba oricând.
~
Blog nou ~ la 27 Ianuarie 2012
Toate blogurile...eu, blog... tu, blog...noi, blog... - Va mai amintiti peisajul urban invadat de buticuri imediat de dupa ’89 ?? Rasarite precum ciupercile...unul langa altul...fiecare vanzand nu „altceva” cum ...
Cu 9 ore în urmă
blog nou ~ Felicitări !
blog nou ~ Felicitări !
~
(Verificare de rutină) :
Felicitări ! (1) - *blog nou ~ Felicitări* (sursa) ~ *Bună Ziua ! Ne-am mai pricopsit cu o Floare ! O recomand prietenilor mei din Virtual. * ~ Comentariul meu: Bună Ziua...
Cu 3 minute în urmă 
~
~
Cornelius, :) răspuns detaliat

3 comentarii:

Unknown spunea...

am orgoliul de a publica articole 100% originale. altfel...la ce bun ? copy-paste să fie la alţii :)
o singură postare e un copy-paste...Boboteaza...dar pentru ea am o justificare...
mulţumesc din suflet pentru primirea călduroasă şi pentru recomandare.
sper să dovedesc că sunt demnă de ele. :)
P.S. atâta timp cât voi avea o anume stare...voi păstra acel motto :)

DoarATAT spunea...

Mulţumesc pentru răspuns.
Nu vreau să mă înţelegi greşit. Desigur că ai ORIGINALITATE; eu mă refeream la stilul de lucru în blogging, care are la bază tehnica de copy/paste. Eu nu am ştiut să-mi scriu articolele - la începutul meu de blogger - până nu mi-a arătat cineva CUM să procedez PRACTIC. Eu nu ştiam să utilizez MOUSUL !! Şi nici acum nu ştiu mai mult decât FUNCŢIA de copy/paste. Este singura tehnică de IT asimilată de mine.
Celelalte lucruri pe care sunt în stare să le fac, eu le numesc ... artificii (ca la matematică) şi HABARNAM dacă ţin de IT sau nu.
~
Cornelius, :)
PS: De interes pentru amatorii de PA-uri (vezi un blogger de marcă): contor, apar două date: numărul de cuvinte utilizate şi numărul total de semne ~,

DoarATAT spunea...

Eu însumi mai am atâtea de învăţat în stilul blogspot !!! Dar, deşi mi-am făcut WordPress - pe care încă nu-l pricep - nu voi părăsi acest stil.
Te rog să nu îţi faci alt Blog deocamdată !
Eu am aşa multe - greşeală de începător - pentru că nimeni nu m-a instruit. Nu înţelegeam rostul [etichetelor]; acestea ţin locul CATEGORIILOR (se numesc labels). Îţi recomand să nu îţi faci etichete la fiecare articol, ci să-ţi alegi TEME (religie, artă, diverse, leapşa, Papa Bun, mi-a plăcut etc., etc., etc.) pe care să le foloseşti în etichetare.
Bun.
Spor la bloggeraj ! Când am timp, mai trec să văd ce mai faci ...
~
Cornelius, :)

Related Posts with Thumbnails ~*~ ~*~

Evanghelia zilei

Postări populare

Puzzle

Puzzle 1 Click to Mix and Solve Puzzle 2 = 31:35 (foarte-foarte SLAB !) Click to Mix and Solve Puzzle 3 = 43:58 Click to Mix and Solve

Etichete

...Iubire (1) +R (1) 100 Ro (1) 3~1 (2) a (1) a declina DESTIN (2) ABC (1) academician (3) Accident la PARLAMENT (1) ACUM (2) adâncime (1) Adevar (2) Adevăr (2) ADEVĂRAT a Înviat (1) adrese (1) Adrian Păunescu ESTE (1) aduse din Virtual (1) Agale (1) aici (3) Ajutor umanitar (1) ALB (1) alimentar (1) alTORA (1) amagit (1) Amin (1) ANI (1) APEL (2) Apelul ... ZILEI (2) Arcadia (3) arta si comunicare (2) artă şi comunicare (1) Aspect (1) atitudine (1) auster (1) Balast (1) Bim Bam Buf ~ La Perete (1) BLA ... BLA ... BLA (1) BLO---CAT (3) Blog de blog/2010 (1) Blog nou (1) Bucurie (1) Bună ZIUA (60) Ca să nu uit (2) Captiv (2) care-va-să-zică (1) Caz Penal (1) cazna (1) căci VIN ... Loco (1) Căutare (1) Câti ... ca ea ? (1) Câti ... ca el ? (1) Ce-?-E (1) cine pe CINE (1) cine-pe-cine-si-cui (1) Cititi-TOT-cu-Răbdare (1) Clona (1) cocolos (1) Comentariul meu (1) comunicare (1) confuz (1) Cornelius (1) culegeri_date (1) cumpaRARE (1) d'aia (1) DA (1) de tradus (1) debil (1) delimitări (1) despre ELOGIU (2) destin (1) diacriticele-ne-omoară (1) Dialog sau Monolog (întreb) (50) Dictatura INIMII (1) DISPERAre (1) Doamne ajuta (1) DOR (1) Doua-baloane--unul-POC (1) DROMOMANIA (1) Drum-NOU (1) Dumnezeu-e-cu-Noi=Sa-L~Iubim (1) ecou (1) ElaEL (1) elementar (1) Eminescu-i peste tot (1) ESEU (1) Este Timpul SCHIMBĂRII (1) Facebook CULTURA (3) falsh in acte (1) fara CUVINTE (1) ferestre dimensionale (1) Fie Vie Voia TA (1) Flori (1) frust-frugal-frivol-frenetic (1) frustrare (1) funebru (1) glumă (1) graba strica treaba (1) GRUP (1) HĂRŢUIRE (1) hotul de sentimente (1) iertare (1) Iesînăuntru (2) incipient (1) Increderea (1) India (2) inert (1) Inimă (1) iubind (1) IUBIRE (1) Iubire sau ură (1) încă NU ştiu (1) JOC DEMENŢIAL (1) La drumul (3) la treabă (1) m-au BLOCAT (1) Ma-sufoc-cine-trage-apa-peste-eiCEneCONDUC (1) MAG.-de-stiri (1) manipulare (2) mantră (1) Mantuirea-vine-cand-o-CAUTI (1) MariaB (1) mass-uri (1) Mădălina Manole (1) melancolie (1) Mergi-acolo (1) Mileniul credintei (1) Minciună sau ADEVAR (1) moderator (1) moft (2) muştruluială (1) n-acamzis-o (1) nătâng (1) Ne "merităm" SOARTA (1) nefinalizată (4) nimic (1) Ning (1) noian gol (2) Nume (1) OAMENI_SUNTEM (1) Obţional... ...ÎNCĂ (1) Odorica Ion (1) Omega şi Alfa din AN (1) online (4) OSMOZA (2) pauza (1) Păstrez Gândul BUN (1) PDF primit (1) PER_plex (1) perete de facebook (1) periplu (4) ploaia care va veni (3) poezie (1) Prieten sau Partener (1) Prieten-pana-la-proba-Contrarie (1) Prietenie (1) prisos (1) radacini (1) RADIO online - adrese (1) Radio ortodox NOU (1) Radio Universul Prieteniei (1) rădăcini (1) Re- (1) Regret (1) Regulament (1) Respect (1) respins (1) S-au gasit acte ... LA (1) SCOABE (1) se nasc Monstri (1) Seara (1) semnal (1) Speranta-moare-ultima (2) Sperat (1) Spirit VIU (1) Spulberate... (1) STRADĂ ... Virtuală (1) Street View România (1) Sunt-NEBUN-dupa-Voi (1) ŞTIRI (9) TAGGED (1) Taină (1) tandem de unul singur (1) Tandreţea (1) Tardiv (3) Te-ai-ANULAT-singur (1) TERRA ACTIVA (1) Traseu (1) ULTIMA şpagă (1) UN-anumit-"Prieten" (1) UpDate (1) Vă Iubesc (2) văzute-pe-fugă (2) VIDEO-Clipe (2) virgula (1) VISE ce zboară (1) Yahoo Pulse (1) ZÂMBETUL (1) zi (1)

Dailymotion de la Prieteni !

Traseu:

A-Vis IDEE

Update până la postarea următoare:

Traseu: a; a; a; a; a; a

de citit: a; a; a; a; a; a; a;

~

Altii: a; a; a;

de citit: a; a; a; a; a;

~

am citit: a; a; a; ...

am vizionat: a; a; a;

altele: a; a; a;

~

Dicţionar: a; a; a;

dicţionar: a; a;


Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:

1) a 2) a 3) a ... n) a

[@]%[@]%[@]

Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :)

~

ARTICOLE:

NING:

1) ale mele: a; a;

2) ale prietenilor: a; a;

3) ale altora: a; a;

4) Grupuri: a; a;

Facebook: a; a; a;

Alte reţele de socializare:

a) la mine:

b) la ceilalţi:

c) Grupuri:

Forumuri: a; a; a;

Colaborări: a; a; a;

Alte aplicaţii: a; a;

~

RECOMANDĂRI:

a; a; a;

### ### ###

Şi cu asta BASTA !

~,